29 Eylül 2014 Pazartesi

Bir Takım İşler

Uzun zaman önce yapmayı düşündüğüm fakat aklımdayken zaman bulamadığımdan, zaman bulduğum ise unuttuğumdan kalan işler vardı. Bunları gerçekleştirdim geçenlerde. Keçe işleri pratik oluyor zaten, pek zaman almıyor. Elime alıyorum bitiyor, marifet o işlere kalkışmakta.
Kerem'e kış için aldığım 3 adet kapişonlu hırka vardı. Özellikle düz renk aldım ki aklımdakileri uygulayayım. İlki yukarıdaki resimde görüldüğü gibi.
Ben pek bi' beğendim :)
Bir diğeri ise cepteki tilki çalışması. Daha önce benzerini pinterestte görmüştüm. Çok hoşuma gitmişti. İyiki pinlemişim, benzerini elimde çizerek az bir değişiklikle uyguladım. Çocuklar çok sevdi. Şöyle uzun uzun incelediler :) E hedef kitlemin çalışmamı beğenmesi bana ayrı bir mutluluk verdi.
Kerem Paşa'nın her yaşına, yeni yaşı ile beraber ismini yazdığım tşörtler hazırlıyorum. O sene onu kullanıyor, sonrasında kaldırıyorum. Bir tür geleneğe dönüştü diyebilirim. Eğer becerebilirsem hepsini saklamayı düşünüyorum. Tabi bu geleneğe Miray kuşunu da katmam lazım, haksızlık olmasın. Çok seviyorum bu yeni yaş-yeni tşört çalışmalarını. Bu sene huzurlu geçsin diye yeşil seçtim, bir tür totem mi oldu nedir :)

2 yorum:

  1. çok orjinal ve güzel olmuş.. bir şeylerin kıymetini bilerek saklayabilmek ne büyük keyif ..elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle, inş. onlarda bu duyguların farkında olanlardan olurlar :)

      Sil